۱۳۹۴ بهمن ۴, یکشنبه

#بنبست همه جانبه رژيم آخوندي غرق دربحران








واقعیت بن‌بست همه‌جانبه در رژیمی است که غرق در بحران است، به حدی که به این صراحت مجبور به تناقض‌گویی می‌شوند.
 چه روحانی که برجام را فتح الفتوح می‌خواند و چه احمد خاتمی و ولی‌فقیه طلسم شکسته‌اش که آن را پرداخت هزینه سنگین می‌دانند، ته خط از مسأله دیگری نگرانند که در این مورد نه تنها خامنه‌ای وباندش بلکه باند مقابل هم از آن واهمه دارند، مسأله‌ای که احمد خاتمی در همین نماز جمعه با سوز و گداز والتماس عنوان می‌کند. او می‌گوید: ”فضا که غبار آلود شد زمینه‌ساز فتنه میشه آنوقت کی می‌خواهد فتنه رو جمع کنه؟
واقعیت این است که پس از مرحله اجرایی شدن برجام و نفوذ زهر اتمی به پیکره نظام ولایت، و مسأله نمایش انتخابات رژیم با رد صلاحیتهای فله‌ای از یک طرف و انزوای منطقه‌یی همراه با سقوط قمیت نفت و سایر بحرانهای درونی رژیم از طرف دیگر، رژیم در وضعیت بسیار شکننده‌ای قرار دارد. به‌خصوص که مدتها بود که آخوند روحانی در این شیپور می‌دمید که برجام گشایش می‌اورد، اما نه تنها فرجی حاصل نشده بلکه هم خودش وهم ولی‌فقیه و سایر مهره‌ها و رسانه‌های نظام آخوندی بر این مسأله متفقند که فعلاً از این امام‌زاده آبی گرم نمی‌شود و مشکل رکود اقتصادی و.. چشم‌انداز مشخصی ندارد.
طبعا با توجه به این عدم گشایش، باید که کلیت نظام نگران تهدید اصلی یعنی خیزش و قیام مردمی باشند که حالا بعد از برجام و به قول روحانی شیاد فتح الفتوح، درپی مطالبات برحق خود هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر