۱۳۹۴ بهمن ۳, شنبه

#ايران -اعتراض های مردمی و درگیری و گوشمالی مامورين







#ايران -اعتراض های مردمی و درگیری و گوشمالی مامورين



 ..........
اعتراض اهالی منطقه شیخ هادی در تهران نسبت به وضعیت برق
در منطقه شیخ هادی در تهران به علت قطعی برق به مدت طولانی و آسیب زدن به وسایل برقی اهالی، موجب اعتراض اهالی این منطقه شد. جمعی از اهالی با تجمع در اداره برق این منطقه اعتراض خودشان را اعلام کردند.  .
جمعی از مردم منطقه پردیس تهران نسبت به وضعیت آب و پایین بودن کیفیت آب آشامیدنی در مقابل سازمان آب منطقه پردیس تجمع اعتراضی کردند. 
فراری دادن مأموران   در یک سفره خانه در خیابان ولیعصر در تهران: هنگامی که چند مأمور وارد یک سفره خانه به اسم سفره خانه روزی روزگاری شدند و قصد جداسازی زنان و مردان را داشتند با واکنش تند مشتریها و کارکنان سفره خانه مواجه شدند و با مشاهده جمعیت خشمگین مامورين  به سرعت محل را ترک کردند.
....
در پارک دانشجو جمعی از دانشجویان و مردم با مشاهده مأموری که کودک دستفروشی را کتک می‌زد با اعتراض به سوی وی رفتند، مزدور با مشاهده جمعیت خشمگین به سرعت از محل گریخت.  
..
در پارک دانشجو در یک حرکت اعتراضی دیگر، هنگامی که دو مأمور حکومتی خواستند مانع شادی چند جوان که مشغول آواز خواندن جمعی بودند بشوند، با اعتراض اولیه و سپس تهاجم جوانان مواجه شده و فرار کردند.
....
در بازار تهران جمعی از مردم دختری را از دست مامورين گشت ارشاد نجات دادند. این واقعه روز یکشنبه 27دی اتفاق افتاد. هنگامی که دختر دستگیر شده با داد و فریاد از مردم کمک خواست جوانان حاضر به کمکش شتافته و او را از چنگ ماموران  خلاص کردند.
در چهار راه حافظ   دستفروشان با عده‌یی از مأموران  شهرداري  که برای جمع کردن آنها رفته بودند درگیر شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر