۱۳۹۴ بهمن ۱۱, یکشنبه

#ايران-گزارشات رسانه هاي بين المللي ازتظاهرات نه به روحاني


#ايران-گزارشات رسانه هاي بين المللي ازتظاهرات نه به روحاني 



 
تلویزیون بحرین:
هزاران نفر در پاریس پایتخت فرانسه در اعتراض به سفر حسن روحانی رئیس جمهور رٰژیم ایران دست به تظاهرات زدند و نقض حقوق بشر در ایران را محکوم کردند.
 این تظاهرات بزرگ به دعوت شورای ملی مقاومت ایران که نیروهای اپوزیسیون در تبعید در آن هستند شکل گرفته بود
تظاهرکنندگان ادعای میانه روی روحانی را محکوم کردند و تأکید کردند که هدف از این فریب بزرگ به خاطر گرفتن کمکهای غربی برای تهران است
سازمانهای حقوق بشری تأکید کرده بودند که رژیم ایران در صدر لیست کشورهایی قرار دارد که کودکان را اعدام می کنند
تلویزیون بحرین ۹/۱۱/۹۴

تلویزیون التغییر: سفر روحانی... به پاریس با موجی از خشم مخالفان رژیم تهران مواجه شد در سطح سیاسی تعداد زیادی از مقامات مراسم استقبال از روحانی را تحریم کردند و نمایندگان دیگری از مجلس, آمدن روحانی به مجلس را رد کردند و طوماری با امضای 61نماینده ارائه داده و از رئیس جمهور فرانسه فرانسوا اولاند خواستند که به رئیس جمهور (رژیم) ایران فشار بیاورد که زندانیان سیاسی و زندانیان مطبوعاتی و دیدگاهی را آزاد کند و به دخالت در امور کشورهای همسایه و حمایت از تروریزم در عراق و سوریه و لبنان ویمن پایان دهد. رئیس جمهور فرانسه نیز در رأس استقبال کنندگان از رئیس جمهور (رژیم) ایران نبود و به اختصاص دادن یک جلسه کوچک اکتفاء کرد و از روحانی خواست که به اجرای توافقات اتمی که با کشورهای غربی شده است ملتزم باشند
بین پاریس و (حکومت) تهران اختلافات محتوایی درباره سیاست (رژیم) ایران در منطقه خاورمیانه وجود دارد.
تلویزیون التغییر ۹/۱۱/۹۴

روزنامه الشرق الاوسط- لندن: خشم و غضب در پایتختهای کشورهای اروپایی و غربی ایرانیان در پاریس علیه سفر روحانی به فرانسه تظاهرات کردند.
تظاهرات در شماری از پایتختهای کشورهای اروپایی همزمان با اولین سفر رئیس روحانی به کشورهای اروپایی پس از اعلام توافق اتمی، شعله ور شد.
شهروندان غربی و ایرانی در 6 کشور ایتالیا, دانمارک, سوئد, هلند, بلژیک و کانادا ناخشنودی خود را از رسیدن روحانی به پاریس به دلیل کارنامه او در حقوق بشر ابراز کردند آنها همچنین ابراز نگرانی نمودند که کشورهای اروپایی حقوق بشر را در مقابل عادیسازی روابط اقتصادی با تهران قربانی کنند
منبع: روزنامه الشرق الاوسط- لندن ۹/۱۱/۹۴

روزنامه الیوم- عربستان: اپوزیسیون ایران در پاریس در اعتراض به سفر روحانی تظاهرات کرد
پاریس پایتخت فرانسه شاهد تظاهراتی بود که هزاران تن از مخالفان ایرانی در اعتراض به سفر حسن روحانی رئیس جمهور رژیم ایران در آن شرکت کردند.
تظاهرکنندگان, از اتحادیه اروپا و فرانسه خواستند هیچ قراردادی را با روحانی به دلیل افزایش اعدامها در ایران امضا نکنند.
روزنامه الیوم- عربستان ۸/۱۱/۹۴

روزنامه الشرق: تظاهرات خشمگینانه اپوزیسیون ایران در پاریس در اعتراض به دیدار روحانی
تظاهرکنندگان نیروهای اپوزیسیون ایران بدلیل افزایش موارد اعدام درایران از اتحادیه اورپا و فرانسه خواستار عدم امضای هرگونه قرارداد با روحانی شدند.
دیدار اروپایی روحانی در بحبوحه انتشار گزارشات سازمانهای حقوق بشری صورت میگیرد که صحبت از افزایش اعدام در ایران میکنند, که افراد زیر 18 سال نیز از این مجازات در امان نیستند.
الشرق28 ژانویه 2016 – 8 بهمن 1394

در پایان تظاهرات و راهپیمایی6ساعته «نه به روحانی و رژیم ولایت فقی» درپاریس» در روز پنجشنبه 8بهمن، قطعنامه پایانی تظاهرات که در میدان انولید درجنب مجلس ملی و وزارتخارجه فرانسه قرائت گردید، توسط هیأتی ازسوی تظاهرکنندگان شامل منتخبان و شخصیتهای فرانسوی از جمله، ژان پیر بکه، پیر برسی و فرانسوا کلکومبه به وزارت خارجه فرانسه تحویل داده شد.

در پایان تظاهرات و راهپیمایی6ساعته «نه به روحانی و رژیم ولایت فقیه درپاریس» در روز پنجشنبه 8بهمن، قطعنامه پایانی تظاهرات که در میدان انولید درجنب مجلس ملی و وزارتخارجه فرانسه قرائت گردید، توسط هیأتی ازسوی تظاهرکنندگان شامل منتخبان و شخصیتهای فرانسوی از جمله، ژان پیر بکه، پیر برسی و فرانسوا کلکومبه به وزارت خارجه فرانسه تحویل داده شد.
https://telegram.me/HambastegiNews

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر